Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Kareem..

Assalamualaikum sahabat-sahabatku,

Kita sekarang sedang berada di bulan Ramadhan yang Mulia. Kedatangan bulan ini membawa satu rahmat yang amat besar bagi kita semua. Syaitan sudah diikat, tetapi hawa nafsu masih lagi berlegar disekeliling kita. Jangan ingat kita susah nak buat dosa dalam bulan ini walaupun syaitan sudah tidak dapat menggangu kita. Kalau nafsu tidak ada, jadi malaikat lah semua. Ramai yang masuk syurga. Kalau ada syaitan, lagi kuatlah kot hasutan dia tu. Haa.. sebelum syaitan dilepaskan nanti perbanyakkanlah beramal jariah macam bersedekah, tolong orang, bertadarus al-Quran dan banyak lagilah. Pahala digandakan tau. Kalau boleh, target habiskan satu Quran masa bulan Ramadan ini. Sehari 1 Juz.

Tu jelah yang Angah nak beritahu serba sedikit pada hari ini. Rasanya tak sabar nak tunggu sepuluh malam terakhir. Hehehe. Malam Lailatul Qadar nanti malaikat rahmat turun bagi rahmat bagi sesiapa yang beramal pada malam tersebut. Nauzubillah malaikat turun macam mana. Tapi harap-harap dapatlah kita semua berjumpa malam tersebut. Aminn..

Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

1 komen:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Assalamualaikum sahabatkumaking-sweetness

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons